呢啲细节可以判断系广州人定香港人

讲嘢方式

香港人:讲嘢习惯随时夹带几个英文单词,并唔系show英文,只系习惯。

广州人:基本上系纯粤语,如果夹啲英文会觉得好怪。

1

穿衣打扮

香港人:一个字,潮!就算系一啲社会基层人士都打扮的好潮爆。而且香港人特别钟意牛仔裤,老少皆宜,路上是但一个七八十岁嘅阿伯都牛仔裤搭波鞋,穿衣风格十分fashion。

广州人:普遍衣着比较低调,有时食完饭落楼下小区公园散步,有啲大叔人字拖、孖烟囱,你可能以为佢系一个普通嘅中年大叔,其实佢可能系一个身家过千万嘅土豪嚟噶!

走路速度

好多嚟到广州广州生活嘅人都觉得广州生活节奏好快,咁只可以说明佢哋唔了解香港,因为香港嘅生活节奏比广州快咗几个调,小学生行起路嚟都带风噶……

粤语口音

虽然广港两地都系讲粤语,但系口音都有好大差别。真系好容易就可以听得出系港粤语定系广粤语嘞。

广州人:语言精简,干脆,冇尾音,语气稍显刚硬。

香港人:语速较快,懒音较多,语气比较柔和,语气词比较多。

举个例子 普通话:你好,我想请问一下… 广式粤语:唔该,我想问下… 港式粤语:唔该,我想問下嘞… 普通话:你来自哪里? 广式粤语:你边度人? 港式粤语:你边度噶? 除此之外,同一样嘢,广州人同香港人嘅表达都有差别,例如广州人叫“公车”,香港人叫“巴士”;广州人叫“冰箱”,香港人叫“雪柜”……
饮食习惯
讲起“食”,老广们就犀利咯,老字号茶楼、地道小食,摆得落口嘅,老广都唔会抗拒!真系唔唔怪得知有句话叫“食在广州”啦!

而香港,茶餐厅比较多,而且菜餐厅菜色都系西餐比较多,两地饮食文化都系有一定差异。但系两地都有唔少“识食之人”!
语言水平
香港人:多数接受英式教育,所以除咗白话,大多数香港人日常交流都会用英语。香港人教育文化水平相当高,喺条街度是但搵个阿伯都讲得一口流利嘅“鸡肠”,有啲可能仲识几种语言添!另外,大部分香港人同大部分老广相似嘅系,佢哋嘅“煲冬瓜”都好“冬瓜”下。

广州人:日常交流就系清一色粤语,但系讲到“煲冬瓜”,广州人肯定比香港人讲得准小小。只不过广州人“L”“N”不分…..

广州人:“里蓝朋友来了吗?”

使用字体

广州人:简体中文字。

香港人:繁体字,好多香港人唔识睇简体字。

本地文化

广州:广州历史文化十分久远,西关大屋、陈家祠等代表性本地建筑,都有浓厚嘅本地历史文化感,广州系全国数一数二嘅历史名城。

香港:曾经系殖民地城市,接受过多元嘅外来文化,所以比较开放。当然都保留咗唔少香港独有嘅本地文化。

知名度最高嘅谐星

广州:相声演员黄俊英

香港:“栋笃笑”鼻祖黄子华

 

广州、香港两地文化有唔少差异,但系同时都有唔少相似嘅地方。两个相邻嘅大城市,应该有更加多文化交流同合作,咁样广州香港先会更进一步。